dilluns, 1 de novembre del 2004

Se m'ha acabat el contracte

Busco un lloc per viure, el contracte de lloguer se'ns ha acabat. Quedar-se a Tiana és impossible... he anat a veure al meu cap i li he demanat que em tripliqui el sou, haig de comprar-me una vivenda de com a mínim 50 milions de peles.
No sé si per la meva demanda però el meu cap està de baixa. Augment descomunal del sou descartat.
Haig de buscar una altra alternativa. Al costat de casa hi ha el pont de la B-20, però ja està okupat, almenys a l'estiu.

Avantatges de viure sota un pont
  1. està a prop de casa (el trasllat serà curt)
  2. ja té llum (grogues, però que hi farem)
  3. esports d'aventura (quan baixi la rierada podré fer ràfting)

Inconvenients

  1. El sostre és massa alt
  2. No m'agrada el color gris de la paret i els graffitti estan passats de moda
  3. La instal·lació elèctrica és a la vista

Valorant una cosa i l'altra el pont no em convé, inicio el procés de recerca.

2 comentaris:

Núr ha dit...

:)

Assumpta ha dit...

Tens blog des del 2004!!! És admirable!! :-))

Perdona que tafanegi, però és que tinc feina, he de passar uns escrits i, quan tinc feina, és quan tinc més ganes de distreure’m i fer altres coses i m’ha donat per passar per aquí :-) (i estaré tota la tarda entrant i sortint dels blogs, ja m’ho veig a venir...)

Jo sóc de Barcelona i vaig haver de marxar ja fa quasi 19 anys, pel preu de la vivenda. Visc a Reus. El meu germà també va haver de marxar i al Maresme i ma germana, farta de mirar i mirar, ja està pensant en quelcom que ha vist “més o menys” accessible a Terrassa. Si marxa ella ja no tindré cap vincle amb Barcelona. Ja no tindré lloc on estar-me quan vulgui anar a Barcelona... pot semblar absurd, però em fa quasi més llàstima això que quan vaig marxar jo...

Quin fàstic el preu de la vivenda, quina cosa tan injusta!!

En fi, perdona que hagi viatjat al passat i que m’estigui desfogant aquí, no en tenia cap intenció prèvia, però el post m’hi ha portat... Per cert, ma germana també va intentar lo de que li tripliquessin el sou però tampoc va funcionar.

Per cert... Sort!! Molta sort!! :-)